Peste 25 de ani de activitate
200 de angajați
3000 de centre de vânzare în toată Europa

Garanție de acoperiș – adevăruri și mituri.

 

Garanția producătorului prezintă – alături de garanție legală – temeiul de reclamație. Aceasta este o declarație voluntară privind calitatea mărfurilor, depusă de antreprenor, adică garantul.

Precizează obligațiile garantului și drepturile consumatorului în cazul în care bunurile vândute nu au proprietățile specificate în declarația de garanție. Atât teoria.

Alegând un înveliș de acoperiș, multe persoane consideră durata perioadei de garanție ca principal criteriu de selecție. Probabil suntem tentați de publicitatea – de exemplu, GARANȚIE 50 de ani. Dar ce înseamnă asta? Oare suntem în siguranță în acești ani?

Cine dintre noi citește formularul de garanție înainte de a cumpăra? Cred că putem admite că este probabil vorbă doar de câteva procente dintre cumpărători, iar tocmai în acest formular, Garantul definește termenii garanției, ce acoperă această și care sunt obligațiile vânzătorului și cumpărătorului.

Să ne concentrăm pentru o clipă la unele dintre obligațiile cumpărătorului care pot apărea pe taloanele de garanție:

– stocare corespunzătoare – nu prea mult timp de la data achiziției;

– montaj corect – se poate întâmpla ca materialele utilizate ar trebui să provină numai din catalogul producătorului, altfel vom pierde garanția;

– inspecții de garanție – la termene strict determinate;

– retrimiterea unei garanții completate corect într-un termen strict determinat, adesea cu semnătura și ștampila companiei de tinichigerie, astfel încât un oarecare domnul X, care este un tinichigiu de generații, dar nu are firma înregistrată, nu va mai putea instala acoperișul nostru. Cel puțin acordând și garanție.

Și, bineînțeles, un talon de garanție, de obicei duplicatele nu se eliberează, așadar cel mai bine o ramă pe perete. Creativitatea celor care întocmesc garanție, pare să nu aibă margini.

Dar să revenim la tentanta garanție de 50 de ani. Fără a numi producători concreți, de obicei avem aici în mod simplificat, ca și la mașini, garanții pentru vopsea și perforații.

De obicei, garanția pentru înveliș este scurtă, între 5 și 10 ani, iar pentru perforația poate ajunge chiar și la jumătate de secol. Doar că, în cazul perioadelor lungi de garanție, participarea cumpărătorului poate fi de până la 80% din costul reparației sau înlocuirii învelișului de acoperiș.

Deci, înainte de a cumpăra, să cerem precizări la vânzătorul, să citim condițiile de garanție. Oare merită să mai plătiți câteva zeci de procente în plus pentru o garanție îndelungată. Aceasta ne va feri de dezamăgiri, nervi sau costuri inutile.

Consultați articolele cu indicații

Pe blogul nostru veți găsi multe articole utile cu privire la alegerea unui înveliș de acoperiș, instalarea și întreținerea corespunzătoare a acestuia. Toate textele au fost pregătite de specialiști în domeniul respectiv.

Consultați cataloagele noastre de produse

Cataloagele de produse prezintă acoperișuri, șipci metalice, panouri publicitare și profiluri pentru plăci gips-carton, disponibile în oferta Hanbud.  Toate fișierele sunt disponibile în formatul PDF. Vă invităm să descărcați.

Instrucțiuni de instalare pentru învelișuri de acoperiș și garduri

Datorită instrucțiunilor de instalare pregătite de noi, utilizatorul este capabil să realizeze învelirea unui acoperiș și garduri de unul singur. Toate materialele au fost scrise într-un limbaj simplu, conțin și scheme clare.